Портфоліо

Освіта - вища
У 1977 році закінчила ХДПУ ім. Сковороди, філологічний факультет (українське відділення)
Педагогічний стаж - 40 років





ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ:
ХАНО - грудень 2017 року


Проблема самоосвіти: 
    Використання інноваційних             технологій на уроках мови та літератури.


З досвіду роботи
¢Працюючи над реалізацією методичної проблеми чітко усвідомлюю,що подальше удосконалення навчально  -  виховної          роботи більшою мірою залежить від теоретичного рівня та педогогічної   майстерності вчителя.

¢  Як свідчить практичний досвід роботи (педстаж 40 років,з них – 22 роки на посаді заступника директора з навчально-виховної  оботи),важливу роль у підвищенні педагогічної  майстерності вчителя відіграє чітко налагоджена методична робота. З цією метою весь час у  курсі нормативно – правових  документів, дбаю про програмно – методичне забезпечення .
Весь час зіставляю особистий  досвід         педагогічної діяльності з досвідом, наведеним у літературі. Таким чином, відбувається конструювання нового, власного досвіду на основі кращих досягнень науки і практики викладання. Використовую нетрадиційні форми організації навчально – виховного  процесу:
¢   ― ярмарок учнівських ідей
¢   ― клуб шанувальників рідного слова
¢   ― ділові ігри
¢   ― рольові ігри
¢   ― участь у олімпіадах шкільних, районних
творчі роботи
¢Увесь час прагну удосконалювати навчально – виховну роботу з обдарованими дітьми, дати їм грунтовні, міцні знання, озброїти їх практичним розумінням основ наук.
¢  Практикую турнір знавців мови та літератури, дебати дискусійної форми, що сприяють спланувати дітям методику дискусій, удосконалюють вміння висловлюватися та спілкуватися.
¢  Серед засобів навчання важливе місце має дидактичний матеріал, який використовую для залучення учнів до роботи з книжкою, іншими джерелами знань. Практикую кросворди, розв’язування яких викликає в дітей жвавий інтерес і стимулює їхню розумову діяльність
Мої випускники брали  участь у
¢ конкурсі імені Петра Яцика,
¢конкурсі імені Тараса  Шевченка,
¢« Україна і державотворення»,
¢«Я хочу жити в якісному світі»,
¢ конкурсі творів на тему «Голодомору-33»,
¢конкурсі імені Івана Малиша,
¢конкурсі читців «Тарасовими  Шляхами»,
¢конкурсі учнівської творчості «Я гордий тим, що українець зроду»,
¢ораторського мистецтва,
¢виконали пошуково – дослідницьку роботу для ЦДЮТ «Григорій Сковорода – мандрівний філософ»
методична робота
¢Тривалий була керівником опорної територіальної школи,тому методичну роботу спрямовувала на надання допомоги вчителям у підвищенні фахового рівня і педагогічної майстерності,пропаганду досягнень педагогічної науки та передового педагогічного досвіду. Була у складі експертної комісії по апробації підручника «Українська література»,7 кл В.І.Цимбалюка,обласних ДАРах – «Технології моніторингових досліджень», «Програмно-цільовий підхід щодо впровадження освітніх інновацій та поширення ЕПД в системі методичної роботи», «Корекція проведення атестації педпрацівників та механізму самоаналізу навчальних закладів в межах державної атестації»та інші.
творчі досягнення учнів
¢Завдання учителя – допомогти учням реалізувати свої індивідуальні якості. Важливе значення, на мою думку,має розширення інформованості в галузі мови та літератури.
¢Цьому сприяло і заняття в малій академії наук/Цовма Тетяна «Звичаї та обряди українського народу»/-2011р.
¢Особливе значення має піклування про зростання творчої активності учнів. Мої чотири учні 7 класу взяли участь у Львівському мовному конкурсі «Олімпус» 2012р.
¢Призерами олімпіад були:Давидич Юлія(ІІ місце)-2010р
¢Федоренко Дар’я – конкурс творчих робіт-2010р
самоосвіта
Переконана,що результатом самоосвіти вчителя є розвиток учнів,а не лише самовдосконалення в професійному та фаховому рівнях. Надаю  перевагу таким формам самоосвіти:
 1) поглиблена підготовка до уроків
2) виконання до курсових та міжкурсових завдань.
3) виступи на семінарах із доповідями.
4) систематичне читання книг та періодичних видань.

Немає коментарів:

Дописати коментар