У 1977 році закінчила ХДПУ ім. Сковороди, філологічний факультет (українське відділення)
Педагогічний стаж - 40 років
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ:
ХАНО - грудень 2017 року
Проблема самоосвіти:
Використання
інноваційних технологій
на уроках мови та літератури.
З досвіду роботи
¢Працюючи над реалізацією
методичної проблеми чітко усвідомлюю,що подальше удосконалення навчально -
виховної роботи більшою
мірою залежить від теоретичного рівня та педогогічної майстерності
вчителя.
¢ Як свідчить практичний досвід роботи (педстаж 40 років,з них – 22
роки на посаді заступника директора з навчально-виховної оботи),важливу
роль у підвищенні педагогічної
майстерності вчителя відіграє чітко налагоджена методична робота. З цією
метою весь час у курсі нормативно –
правових документів, дбаю про програмно
– методичне забезпечення
.
Весь час зіставляю
особистий досвід педагогічної діяльності з досвідом,
наведеним у літературі. Таким чином, відбувається конструювання нового,
власного досвіду на основі кращих досягнень науки і практики викладання.
Використовую нетрадиційні форми організації навчально – виховного
процесу:
¢ ― ярмарок учнівських ідей
¢ ― клуб шанувальників рідного слова
¢ ― ділові ігри
¢ ― рольові ігри
¢ ― участь у олімпіадах шкільних, районних
творчі роботи
¢Увесь час прагну
удосконалювати навчально – виховну роботу з
обдарованими дітьми, дати їм грунтовні, міцні знання, озброїти їх практичним розумінням основ
наук.
¢ Практикую турнір знавців мови та літератури,
дебати дискусійної форми, що сприяють спланувати дітям методику дискусій,
удосконалюють вміння висловлюватися та спілкуватися.
¢ Серед засобів навчання важливе місце має
дидактичний матеріал, який використовую для залучення учнів до роботи з
книжкою, іншими джерелами знань. Практикую кросворди, розв’язування яких
викликає в дітей жвавий інтерес і стимулює їхню розумову діяльність
Мої випускники брали
участь у
¢ конкурсі імені Петра Яцика,
¢конкурсі імені
Тараса Шевченка,
¢« Україна і
державотворення»,
¢«Я хочу жити в якісному
світі»,
¢ конкурсі творів на тему
«Голодомору-33»,
¢конкурсі імені Івана Малиша,
¢конкурсі читців
«Тарасовими Шляхами»,
¢конкурсі учнівської
творчості «Я гордий тим, що українець зроду»,
¢ораторського мистецтва,
¢виконали пошуково – дослідницьку роботу
для ЦДЮТ «Григорій Сковорода – мандрівний філософ»
методична робота
¢Тривалий була керівником
опорної територіальної школи,тому методичну роботу спрямовувала на надання
допомоги вчителям у підвищенні фахового рівня і педагогічної
майстерності,пропаганду досягнень педагогічної науки та передового
педагогічного досвіду. Була у складі експертної комісії по апробації підручника
«Українська література»,7 кл В.І.Цимбалюка,обласних ДАРах –
«Технології моніторингових досліджень», «Програмно-цільовий підхід щодо
впровадження освітніх інновацій та поширення ЕПД в системі методичної роботи»,
«Корекція проведення атестації педпрацівників та механізму самоаналізу
навчальних закладів в межах державної атестації»та інші.
творчі досягнення учнів
¢Завдання учителя –
допомогти учням реалізувати свої індивідуальні якості. Важливе значення, на мою
думку,має розширення інформованості в галузі мови та літератури.
¢Цьому сприяло і заняття
в малій академії наук/Цовма Тетяна «Звичаї та обряди українського
народу»/-2011р.
¢Особливе значення має
піклування про зростання творчої активності учнів. Мої чотири учні 7 класу
взяли участь у Львівському мовному конкурсі «Олімпус» 2012р.
¢Призерами олімпіад
були:Давидич Юлія(ІІ місце)-2010р
¢Федоренко Дар’я –
конкурс творчих робіт-2010р
самоосвіта
Переконана,що
результатом самоосвіти вчителя є розвиток учнів,а не лише самовдосконалення в
професійному та фаховому рівнях. Надаю
перевагу таким формам самоосвіти:
1) поглиблена підготовка до уроків
2) виконання до курсових та міжкурсових завдань.
3) виступи на семінарах із доповідями.
4) систематичне читання книг та
періодичних видань.
Немає коментарів:
Дописати коментар